باید گفت محصولات دسته سس ها و چاشنی ها را بسیار پویا می کنند. به عنوان مثال، بیش از 40 مایونز در سال 2010 وارد بازار شد و در ایالات متحده، مایونز اولین در فهرست سس ها و چاشنی ها است.
Mintel ارزش بازار ادویه ها و چاشنی های ایالات متحده را 5.6 میلیارد دلار می داند. این بازار با هدایت مخاطبان اصلی خود، یعنی مصرف کنندگان 18 تا 34 ساله، تا سال 2015 به 7 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.
زیرا خردل های سبوس دار جدید، سس پنیر چدار سالساهای با طعم میوه، آیولیس مخلوط، چاتنی و سس های تند در دسترس قرار خواهند گرفت. در فروشگاه های مواد غذایی. 62 هند 25 تا 30 درصد از کل ادویه جات تجارت جهانی را تامین می کند.
ادویه فلفل، زنجبیل، میخک، دارچین، کاسیا، گرز، جوز هندی، پیمنتو (فلفل دلمه ای) و هل 90 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهند و حدود 50 ادویه از 86 ادویه تولید شده در جهان در هند کشت می شود.
روند جهانی در سسها، ادویهها و چاشنیها هنگامی که مشخص شد، دادههای ارائهشده به Euromonitor تحویل داده شد و بر اساس یک جستجوی رومیزی در هر کشور، دسترسی به منابعی مانند دفاتر دولتی، انجمنهای تجاری، صنایع، گزارشهای کارگزار و پایگاههای اطلاعاتی آنلاین بود.
چک های فروشگاه بخشی از جستجو در هر کشور، به عنوان نظرسنجی تجارت بود. در صورت لزوم، شرکت اطلاعات صنایع را با منابع ثانویه ترکیب کرد.
اعتبار داده ها در سطوح کشوری، منطقه ای و جهانی بررسی شد. بررسیهای مقایسهای روی مصرف سرانه و سطوح مخارج، نرخهای رشد، الگوهای تفکیک طبقهبندی و زیرمجموعه، و توزیع فروش بر اساس کانال انجام شد.
بر اساس این دادهها، استفاده از سسها، سسها و چاشنیها بهطور پیوسته بوده است. حداقل در 5 سال گذشته افزایش یافته است.
در طول سال 2013 و توسط منطقه سازمان بهداشت جهانی (WHO)، بیشترین استفاده از این دسته در منطقه غربی اقیانوس آرام و به دنبال آن منطقه قاره آمریکا و منطقه اروپا ثبت شد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.