یک همه پرسی برای مقایسه میزان درصد تصادفات و رانندگی انجام داده اند که بدین صورت است 9% از پاسخ دهندگان گزارش کردند که همیشه یا اغلب از موتور سیکلت استفاده می کنند.
تعداد کمی موتورسیکلت دارند (8.2%) و کمتر از نیمی از آنها آموزش رسمی دریافت کرده اند، با این حال 22.9٪ از پاسخ دهندگان رانندگی موتورسیکلت را همانطور که در جدول 2 نشان داده شده است گزارش کردند.
اکثریت قریب به اتفاق گزارش کردند که هنگام رانندگی یا موتور سیکلت هوندا از وسایل محافظ استفاده نمی کنند. استفاده از وسایل حفاظتی به ویژه در بین دختران کم بود. بیش از 16 درصد گزارش کردند که همیشه یا گهگاه تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر از موتور سیکلت استفاده می کنند.
جدول 2 بیش از 58 درصد از پاسخ دهندگان گزارش کردند که در طول سال های گذشته هنگام رانندگی یا موتور سیکلت در نقطه ای تصادف کرده اند.
نسبت دانش آموزانی که در اثر تصادف دچار جراحت شده اند بالای 35 درصد بوده است. اکثریت زمانی رخ داد که پاسخ دهندگان موتورسیکلت را رانندگی نمی کردند، اما از آن به عنوان مسافر استفاده می کردند.
زمانی که هیچ گونه وسایل حفاظتی استفاده نمی شد بیش از 75.0٪ از دانش آموزان علت تصادفات و جراحات را بیان کردند.
ناشی از رفتارهای انسانی مانند پاسخگویی به تماسهای تلفنی، سرعت بالا، سبقت غیرمجاز و بیتجربهبودن بود در حالی که 25.0 درصد دانشآموزان تصادفات و صدمات را ناشی از وسایل نقلیه و محیطزیست عنوان کردند.
جاده بد، لاستیک خراب در رگرسیون لجستیک، مردان و زنان با هم به دلیل حجم نمونه کوچک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. با این وجود، به استثنای مناطق مسکونی، تعداد کمی از انجمن ها قابل توجه بودند.
افرادی که در جاده تیکو دوآلا زندگی می کردند، احتمال تصادف و همچنین مجروح شدن در اثر تصادف بیشتر بودند، که حتی پس از تعدیل برای همه متغیرهای توضیحی قابل توجه است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.