مهم بودن دونات کرمدار در فرهنگ غذایی آمریکایی آن را به گزینه ای مطمئن برای فروش تبدیل می کند. علاوه بر این، رسانههای اجتماعی و یک بازار دستنخورده، چگونگی محبوبیت دوباره دوناتها را روشن میکنند.
باید گفت در مصاحبه ای با Bon Appetit.com در سال 2014، دیوید ساکس، نویسنده کتاب The Tastemakers: Why We’re Crazy for Cupcakes but Fed Up With Fondue، گفت که تفاوت بین یک مد و یک روند این است که یک مد می آید و می رود.
در حالی که یک روند حتی پس از اینکه دیگر “مد روز” نیست (روغن زیتون فوق بکر یا پانینیس را در نظر بگیرید) ادامه خواهد داشت. دونات ها، به ویژه در ساحل شرقی، برای دهه ها محبوب بوده اند و همچنان جزء اصلی هستند. این امر به رشد دونات فروشی های جدید و گرانقیمت از زمانی که بازار بیاستفاده بود، کمک کرد.
با وجود رشد مداوم زنجیرههایی مانند Dunkin’ Donuts در چند سال گذشته، مصرفکنندگان از همین دوناتها خسته میشوند. این باعث میشود که تولیدکنندگان کوچک محصولات خاص مانند دوناتهای دستی به سود خود بپردازند.
برخی از افرادی که وارد دی سی می شوند حتی اصالتاً از آن منطقه نیستند. غذاهای مورد علاقه محلی مانند Duck Donuts و Sugar Shack از شهرهای دیگر (اردک، کارولینای شمالی و ریچموند، ویرجینیا) شروع کردند و در نهایت به سمت ساحل رفتند. داک دوناتز اکنون 30 مکان دارد که از کارولینای شمالی تا نیوجرسی را شامل می شود.
این زنجیرهای دونات محصولی با کیفیت ارائه می کنند که می توانید روی آن حساب کنید. در مقابل، غذاخوریهای مستقل محبوب هستند زیرا محصولی منحصربهفرد ارائه میکنند.
چیزی که مردم همیشه نمیتوانند در فروشگاههای زنجیرهای تهیه کنند یا در خانه درست کنند. پس از آن مصرف کنندگان مایلند برای این محصولات هزینه بیشتری بپردازند و سرمایه گذاری تجاری را سودآور و ارزشمند می کنند.
اگر مغازههای دوناتفروشی کوچک بتوانند به ارائه محصولات باکیفیت و سود در این بازار خاص ادامه دهند، اینجا خواهند ماند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.